tisdag 24 februari 2009

Hej alla vänner, familj och andra som är intresserade av barnhemmet Great Andho Orphanage i Kasoa, Ghana där jag har arbetat. Och som jag med hjälp från er familj och vänner i Sverige har försökt att stötta på olika sätt.
Jag skrev först ett infobrev men det blev för stort för att skicka iväg med alla bilder så därför prövar jag istället att lägga upp det så här. Jag vill tacka för allt ert engagemang, pepping och stöd. Det betyder jättemycket för mig och framförallt för Jaque, lärarna och barnen på barnhemmet.

Det finns hur mycket som helst att berätta. Härliga historier om massa skoj, kärlek och engagemang. Men också jobbigare historier om hur brist på självklarheter som rent vatten gör att barnen aldrig blir friska nog att växa och utvecklas som dom har rätt till. Och jag berättar gärna mer så det är bara att ringa eller maila om du har några funderingar – eller kanske råd eller tips!?

Här redovisar jag vad som gjorts hittills med hjälp av stöd från många vänner och berättar lite om tankarna inför framtiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar