fredag 27 mars 2009

Helt fantastiskt!!

Tack alla för det helt fantastiska gensvaret efter artikeln i GP. Hade kunnat föreställa mig det här, de har gett mig mycket energi!

Tack vare att så många har visat sitt intresse ska nu min "bästa kompis" Lovisa Mankert hjälpa mig med allt som jag kan tänkas behöva hjälp med. Allt ifrån att svara på mail, om internet skulle ligga nere när jag är i Ghana, till att hålla koll på ekonomin.
Det känns jätteskönt att henne vid min sida. (Laddar upp ett kort på henne inom kort).

Jag har idag ordnat ett bankgiro 396-0929 i Great Andoh´s namn, mitt SEB-konto kommer självklart också finnas kvar.


Nu är det inte långt kvar tills jag åker, nedräkningen har börjat!!!

Ett hett tips:
Torsten Pellman har ett företag, Asian Art & Design vars inrikting är att sälja ekologiska och rättvist tillverkade inredningsdetaljer och originalkonst som passar i de nordiska hemmen.
Den 28-29 mars kommer han att skänka 10% av köpesumman om man uppger att man har läst min blogg.
Så är ni på jakt efter inredning vet ni vart ni ska åka till helgen:
Byggvägen 3 i Stenkullen, Lerums Kommun
lördag 11-14 och söndag 11-15

Ha en härlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hej Emelie!! Tommys tjej Cissi här. Vilket otroligt arbete du gör i Ghana, en stor eloge till dej. Kramar Cissi

    SvaraRadera
  2. Hej, läste också GP-artikeln och blev glad över ditt arbete och engagemang. Säkert har många hört av sig och vill hjälpa till på olika sätt. Nu är det så att jag har ett speciellt förhållande till Afrika och Ghana och kan tänka mig att du framöver behöver mera hjälp när de som läst artikeln inte längre ställer upp. Jag vill gärna komma i kontakt med dig och berätta mer - om du vill - men utan att kreti och pleti läser allt.
    Med vänlig hälsning
    Calle från Västsverige

    SvaraRadera