söndag 19 april 2009

två inlägg plus bilder

hej alla! Fick laddat upp det jag skrivit tidigare plus bilder. Lika glad varje gång uppkopplingen räcker så länge så att det funkar!! Blev tre inlägg på samma gång här nedanför.

Ni ska veta att jag är så glad!!! Det är så härligt att vara här och nu kunna planera långsiktigt för barnen. Och för Jaque att kunna känna trygghet i att det där mest grundläggande för barnen - hyra, mat, vatten mediciner kommer att finnas för lång tid. Känns så fjuttigt med att tack så här, skulle vilja att ni kunde se och höra och känna och att jag kunde få prata och maila er alla personligen. Men nu är internet oftast så uselt uselt här. Kan skriva på min dator när jag är hemma och sen ladda upp på nätet men att vara inne på mailen och facebook är nästan omöjligt. Så även om inte blir några personliga tankar och svar direkt härifrån så ska ni veta att ni finns med mig alla och jag berättar för barnen och Jaque och vännerna om alla vänner i Sverige som bryr sig och stöttar oss.

tack för att ni finns och stöttar på alla era olika vis

kram emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar